DEJW - Na Zachętę (Oficjalny Teledysk) 2021

3 kwi 2021
287 619 wyświetleń

✅ Udostępnij ✅ SUBSKRYBUJ ✅ DAJ ŁAPKĘ ✅ ZOSTAW KOMENTARZ ✅
KONTAKT: 📞 504 595 082 | 📩 booking.dejw@gmail.com
Muzyka i słowa: Dawid Kulesza
Scenariusz: Adrianna Schneider
Realizacja Video: PN MEDIA
Aranżacja: Dawid Kulesza
Mix/Mastering: Dawid Kulesza
Posłuchaj utworu w serwisach muzycznych 👇🏼♥️🎈
www.soundline.biz/DejwNaZachete
Patronat medialny:
Disco Polo - Disco-Polo.Info - facebook.com/discoipolo
Słucham Disco Polo - facebook.com/sluchamdiscopolo
🔥 Kliknij i subskrybuj kanał: bit.ly/1nRGK8r
🔥 Facebook - facebook.com/DEJWPOLSKA
🔥 INSTAGRAM - @dejwofficial
DEJW - '' Na Zachętę " 🎤

REF:
Ja widzę Ciebie skarbie w tym welonie,
ja widzę jak całuję Twoje dłonie.
Chciałbym, żebyś poczuła do mnie miętę.
Chciałbym buziaka dostać na zachętę!
Ja widzę Ciebie skarbie w tym welonie,
ja widzę jak całuję Twoje dłonie.
Chciałbym Cię tulić codzień godzinami,
otwierać z Tobą wino wieczorami!
1. Zwr.
Wiem, że dzisiaj jest dzień,
który połączy nas.
Ja od rana już drżę,
patrzę w lustro setny raz.
Ty tak piękna jak kwiat oczarowałaś mnie.
A jeśli to jest tylko piękny sen,
to nie chce budzić się!

REF:

Ja widzę Ciebie skarbie...
2. Zwr.
Chcę zatańczyć z Tobą tylko ten jeden raz.
Gdy patrze w oczy twe,
to szybciej mija czas.
Ty uśmiechając się onieśmieliłaś mnie.
A jeśli to jest tylko piękny sen,
to nie chce budzić się!
Ref:
Ja widzę Ciebie skarbie...
#NaZachętę #DEJW #DiscoPolo #Nowość #welon #dejw #nazachete #wesele #polskiewesele #biesiada #2021
❌ZAKAZ KOPIOWANIA MATERIAŁÓW NA INNE KANAŁY❌

Komentarze
  • Przed Wami nasza najnowsza produkcja " Na Zachętę " 😊 Bawcie się dobrze ziomale! 😊 Wesołych i rodzinnych Świąt 🐥🐣 Podajcie dalej❤️

    DEJW OfficialDEJW Official7 dni temu
    • @Anna Aparatka ?

      Wiktoria RosińskaWiktoria RosińskaGodzinę temu
    • @Wiktoria Rosińska ą

      Anna AparatkaAnna Aparatka3 godzin temu
    • Mogło być lepiej:)

      Beata KorbutBeata Korbut5 dni temu
    • #DEJW a i jeszcze jedno napewno na urodzinkach będzie leciała ta nutka😊

      Wiktoria RosińskaWiktoria Rosińska6 dni temu
    • Cześć Dawid kujesza witam zespół dejw fajna piosenka oby tak dajej twój fan

      Adam WieczorekAdam Wieczorek6 dni temu
  • Jak zwykle petarda. Nie mogę się nasłuchać tej nuty :D.

    lukasz maisterlukasz maister6 godzin temu
  • Siema! Już minął tydzień od premiery a Wy nadal tu jesteście 🕺🏼😈 Czekamy na Wasze komentarze i łapki ♥️ LEEEEECIMY ✅✌🏼

    DEJW OfficialDEJW Official13 godzin temu
    • Dokładnie #DEJW jesteśmy i dzięki za umieszczenie tego na Spotify pozdrawiam

      Wiktoria RosińskaWiktoria Rosińska12 godzin temu
  • Mega 😁😁😁

    Paweł SokulskiPaweł Sokulski14 godzin temu
  • Ale super nuta

    Julian GałązkaJulian Gałązka15 godzin temu
  • Świetna piosenka, gratulacje ❤️💪

    Charming nowhere to hideCharming nowhere to hide16 godzin temu
  • Uwielbiam wszystkie utworu,w tym głosie jest jakaś magia :-)

    Sebastian ŚwierzyńskiSebastian Świerzyński17 godzin temu
  • Super muzyka jest

    seba2119seba211920 godzin temu
    • ale buja pozdro

      Charming nowhere to hideCharming nowhere to hide16 godzin temu
  • 😍😍❤️❤️

    Ula IgnacUla Ignac22 godzin temu
  • Wow :) hit !

    URBEX TARNOWIAKURBEX TARNOWIAK22 godzin temu
  • Git utwór oby więcej takich

    Jadwiga SakowskaJadwiga SakowskaDzień temu
  • życzymy dalszych sukcesów z utworu

    CassieCassieDzień temu
  • Zajebiste jak zawsze pozdrawiam

    Iwona SepczyńskaIwona SepczyńskaDzień temu
  • muza spoko, ale fryzura do zmiany kolego

    matteussszmatteussszDzień temu
    • Świetna nutka,świetny głos.....👍👍👏👏👏😁🙂🎶

      CassieCassieDzień temu
  • Super muza i teledysk a słowa to życie pozdrawiam 👍💪

    Krzyszyof FeretyckoKrzyszyof FeretyckoDzień temu
  • Super piosenka , Świetnie powodzenia pozdrawiam

    Mix Club MusicMix Club Music2 dni temu
  • Świetna piosenka, gratulacje ❤️💪

    DISCO POLO MIXDISCO POLO MIX2 dni temu
  • Tak mi wpadlo w ucho ze chyba wreszcie sie ożenie 😂 Mega pozdro, jak zawsze pieknie i muzycznie !

    hen kohen ko2 dni temu
  • 😃😛😃🤩🤗🥰😇😍

    Artur DebiecArtur Debiec2 dni temu
    • Super

      hen kohen ko2 dni temu
  • Super nutą pozdrawiam serdecznie

    ppiootrr86ppiootrr862 dni temu
  • Kolejny HIT zapodał DEJW 💃🎶 Super Extra 👌👏👍 🔟/🔟 ❗ 💯❗XD ❗

    Robert GórskiRobert Górski2 dni temu
  • Genialna 😄 Można słuchać bez końca! Wszystko piękne i idealne! Cudowna piosenka! 😍

    Milena CzosMilena Czos2 dni temu
  • ale buja pozdro

    Weronika ŚwiderskaWeronika Świderska2 dni temu
  • Nie wiem dlaczego jak widzę nowy hit od DEJW to rozjaśnia mi dzień! ❤️

    DJ NativeDJ Native2 dni temu
  • Pedarta piosenka. Żeby tak dajej.

    Grzegorz KielochGrzegorz Kieloch2 dni temu
  • Świetne 🍾💪🏽💪🏽

    Adam DomagałaAdam Domagała2 dni temu
  • Byłem na twoim koncercie w Sypniewie pozdro

    Yerba MateYerba Mate3 dni temu
  • Super ❤️❤️❤️

    bilisha colibilisha coli3 dni temu
  • Świetna nutka,świetny głos.....👍👍👏👏👏😁🙂🎶

    Olaaa 34Olaaa 343 dni temu
  • #DEJW więcej takich klipów 😁😁

    Gosia ZiembalGosia Ziembal3 dni temu
    • Teledysk przepiękny💋Słowa idealne i świetne 💋 Po prostu BOMBAA! 👍

      bilisha colibilisha coli3 dni temu
  • Super kawałek hymn ślubny weselny pozdrawienia z Suwałk

    Marcin JurewiczMarcin Jurewicz3 dni temu
  • Czekamy na imprezki i wesela będzie tańczone 👍👍👍

    Mateusz KoralMateusz Koral3 dni temu
  • xD

    ChudyVlogPoland_08ChudyVlogPoland_083 dni temu
  • Zawalista 😘🙂

    Wiesia OssowieckaWiesia Ossowiecka3 dni temu
  • Super

    Kasia BabulaKasia Babula3 dni temu
  • Nooo mega 😃 nuta wpada w ucho od razu, noga tupie w rytm sama! Super!

    Aneta JasielskaAneta Jasielska3 dni temu
  • Fajne☺

    Monika WilczewskaMonika Wilczewska3 dni temu
  • Jeszcze nie wiem z kim ale bedzie weselna nuta i pierwszy taniec ^^

    chding zuurechding zuure3 dni temu
  • 😍😘😍 Super 👏👏🔥

    Monika MasiarikováMonika Masiariková4 dni temu
  • Co w tym pięknego?

    oliwier_1234oliwier_12344 dni temu
    • życzymy dalszych sukcesów z utworu

      chding zuurechding zuure3 dni temu
  • Wszystkim czytającym komentarze życzę Wesołych Świąt! :D

    Club Music MixClub Music Mix4 dni temu
  • Nutka super wpadła mi w ucho :)

    Basia PakułaBasia Pakuła4 dni temu
  • gówno

    PasikonikPasikonik4 dni temu
  • Ten zespół wypuszcza hit za hitem! :)

    Aleksandra AngerAleksandra Anger4 dni temu
  • Teledysk przepiękny💋Słowa idealne i świetne 💋 Po prostu BOMBAA! 👍

    Milena CaperMilena Caper4 dni temu
  • Petardaa kolejny hit na wysokim poziomie muzycznym i wokalnym oby tak dalej

    Kryzys RybaKryzys Ryba4 dni temu
  • Świetny głos, świetna muzyka i cudowne wykonanie :) Podbiliście moje serducho, ulubiony zespół :)

    Aneta JaslakAneta Jaslak4 dni temu
  • No i super wykonanie 😁 Pozdro dla zespołu, udało mi sie tu trafić jeszcze przed milionem ale lekko siądzie 🔥

    Adrian NiezgodaAdrian Niezgoda4 dni temu
  • Zajebista nutka mordo 👌 pozdrawiam cieplutko 🔥🔥

    PolishPiroPolishPiro4 dni temu
  • Extra!! ❤️🥰

    Katarzyna WojtasikKatarzyna Wojtasik4 dni temu
  • Super 👌każda piosenka to lepsza😀Brakuje koncertów 😳

    Angela JurAngela Jur4 dni temu
  • Sztos nuta ❤️💖🔥

    Alicja Pawłowska000Alicja Pawłowska0005 dni temu
  • ale syf

    PoL GoLPoL GoL5 dni temu
  • Super piosenka 💛

    DusiakDusiak5 dni temu
  • życzymy dalszych sukcesów z utworu

    beedsj roiuebeedsj roiue5 dni temu
  • bardzo fajna nutka szybko wpadła w ucho pozdrawiam💪

    Adrian RolińskiAdrian Roliński5 dni temu
  • Uwielbiam Wasz niepowtarzalny klimat, od pierwszych nut wiadomo że zespół Dejw 🤩🤩

    Patrycja AdamusPatrycja Adamus5 dni temu
    • To ja zachęcam wszystkich do tańca i do zabawy niech leci w swiat

      beedsj roiuebeedsj roiue5 dni temu
  • Fajnie się słucha. Bardzo solidna produkcja. Pozdrawiam

    Krzysiek [Portal MediaDisco.pl] Nowości Disco PoloKrzysiek [Portal MediaDisco.pl] Nowości Disco Polo5 dni temu
  • Chujoza

    Ale OcochodziAle Ocochodzi5 dni temu
  • Wszystkie twoje piosenki zawsze są zajebiste ! ❤️❤️

    Jola DzikowskaJola Dzikowska5 dni temu
  • Czekam az sequence to przerobi 😁

    Jarek MocydlarzJarek Mocydlarz5 dni temu
  • pozdrawiam !

    dj endrju OFICIALNYdj endrju OFICIALNY5 dni temu
  • Super piosenka i teledysk odrazu w ucho wpada.Pozdrawiam serdecznie 😊😊😊😊😊

    patrycjapatrycja5 dni temu
  • jeszcze ktos slucha disco w polu ?

    Pan ŹródełPan Źródeł5 dni temu
  • Bardzo rytmiczna taneczna super nutka która porywa do tańca. Dobrane słowa które są takie prawdziwe Piękna . Powodzenia dalej . Pięknie .

    Damian MatDamian Mat5 dni temu
  • Podobno wokalista tego zespołu jest homoseksualista🤨

    Ciasny WiesiekCiasny Wiesiek5 dni temu
    • Słabe info Wiechu, mam żonę 😁🙈

      DEJW OfficialDEJW Official5 dni temu
  • Każdy Wasz utwór jest dobrym przebojem 😉 Trzeba uruchomić Ripley bo kawałek miodzio 👌

    Piotr BuchalskiPiotr Buchalski5 dni temu
  • kiedy na Spotify?

    Mat RolMat Rol5 dni temu
  • I znowu Dali czadu

    Mateusz KozakMateusz Kozak5 dni temu
  • ale siedzi nutka

    Stalkerek 1337Stalkerek 13375 dni temu
  • Ogień Chłopaki! ❤💃 Świetne wykonanie!

    Dziunia2805 KlaudiaDziunia2805 Klaudia5 dni temu
  • To ja zachęcam wszystkich do tańca i do zabawy niech leci w swiat

    drttyu liqmdrttyu liqm5 dni temu
  • Extra piosenka 💕 ładnie zaśpiewana 😍

    Elźbieta TokarskaElźbieta Tokarska5 dni temu
  • Po prostu zajebista muza.

    Pawel KPawel K5 dni temu
  • Tak mi wpadlo w ucho ze chyba wreszcie sie ożenie 😂 Mega pozdro, jak zawsze pieknie i muzycznie !

    djdziekandjdziekan6 dni temu
    • @DEJW Official będziesz świadkiem i wypijemy na bramkach 😂 pozdro!

      djdziekandjdziekan5 dni temu
    • Dziękuje bracie! Czekam na zaproszenie 🕺🏼😎

      DEJW OfficialDEJW Official5 dni temu
  • Przepiękna piosenka.

    Piotr KrawczynskiPiotr Krawczynski6 dni temu
    • Jak zwykle dejw robi dobrą robotę !!!

      drttyu liqmdrttyu liqm5 dni temu
  • Po prostu petarda 😄🤭👍👍👏

    jarecki199393jarecki1993936 dni temu
  • Zastanawiacie się kto nas tak pozytywnie powala na kolana jest to Dejw prosta sprawa ! Jest to super wokalista jego nuty to tradycja :-) ! Na koncie ma miliony leci dalej do roboty gdzie powstają te hiciory ... Jego muza jest radosna pozytywna i kusząca :-) Już powstała nuta taka co nazywa się " Na zachętę " Każdy już ją śpiewa aż go duma tam rozpiera :-* ! Jest to muza odjazdowa , fantastyczna Wystrzałowa ! Ja już ją kupuję i niczego nie żałuję ... Króluje ona na parkietach oraz innych dyskotekach ... Gdy tylko się pojawiła od razu z nóg nas zwaliła :-) To jest nutka tak wspaniała nie ma innej tylko taka ... Po miliony niechaj leci bo inaczej nie da rady żeby taka Pioseneczka była pierwsza Pomagajmy ... Dejw zawsze tu wymiata nie mam innej opcji dla Was :-* Wszyscy nucą nutkę twoją taką piękną , i bombową ... Czy to wiosna , lato , jesień , zima Dejw zawsze dobrym hiciorem nas zachwyca ! Więc Lajkujcie komentujcie niech ta nutka leci w świat bo jest ona tak wspaniała nie ma lepszej to jest fakt :-* ! Jeszcze tylko chcę powiedzieć że Dejw to jest gość tworzenia wspaniałych hitów nigdy nie ma dość ! Ma on nagród cały stos chcę je wygrać inoroz ! Bo dejwa ta muzyka od początku mnie zachwyca !

    Anna PilarskaAnna Pilarska6 dni temu
  • Prześliczna 🙂🙂🙂

    Joanna SobocińskaJoanna Sobocińska6 dni temu
  • 👏🏻😍🔥

    karolcia076karolcia0766 dni temu
  • Oł yeeeee :)

    Shyene ShyShyene Shy6 dni temu
  • Fajny kawałek jak zawsze. No i bardzo oryginalny teledysk 🙂

    DamNer93DamNer936 dni temu
  • To ja zachęcam wszystkich do tańca i do zabawy niech leci w swiat

    Daniel StrózikDaniel Strózik6 dni temu
  • Fajna piosenka chłopaki

    Dawid MazurkiewiczDawid Mazurkiewicz6 dni temu
  • Zarąbisty kawałek 🔥🔥

    Gosia ZiembalGosia Ziembal6 dni temu
  • Piosenka bardzo przepiękna mega zwariowany terewelacyjny klip jak zawsze sztos 👍❤

    Sacharynka xSacharynka x6 dni temu
  • 🥰🥰

    karolina chachlowskakarolina chachlowska6 dni temu
  • Piękna piosenka 💖 oby więcej w takim stylu 😁 Oby tak dalej, trzymam kciuki! Buźka 😘

    Paulina KosińskaPaulina Kosińska6 dni temu
  • Jak zwykle dejw robi dobrą robotę !!!

    PANPANICZEKPANPANICZEK6 dni temu
  • no i ta piosenka jest lepsza o 100% od rarytasy'0:35 super melodia🎷 i 2:56🎼

    paweł szczepanikpaweł szczepanik6 dni temu
  • Kocham Was Panowie ❤❤Zdrowych i spokojnych Świąt

    AndziaAndzia6 dni temu
  • Mega hit ♥️ imprezowy pod nóżkę 😍😍 super teledysk wokalista świetnie śpiewa ♥️♥️ pozdro

    Rafał BursztynowiczRafał Bursztynowicz6 dni temu
  • Cool 😍 Pozdrawiam 👙

    Romek CycakRomek Cycak6 dni temu
  • Po zwiastunie nadzieje były wielkie... Nie rozczarowaliście! Świetny numer Dejw!

    BaccatePlayerBaccatePlayer6 dni temu
  • Bardzo dobra produkcja 👍💪 Brawo !

    Dj HambiDj Hambi6 dni temu
  • Wow😯

    Filip ButkiewiczFilip Butkiewicz6 dni temu
  • Gratulacje to prawdziwa bomba cały czas słucham tego 😘😘🤩🤩🤩

    Aneta StopierzynskaAneta Stopierzynska6 dni temu
  • Zarabista Superrr nutka

    Edyta MrzywkaEdyta Mrzywka6 dni temu
  • Ale to będzie kąsało na weselach :D

    Rompey OficjalnyRompey Oficjalny6 dni temu
  • Pięknie 🙂👌

    Aneta PęciakAneta Pęciak6 dni temu
PLvision