nowe fajnie niebieskie karty - FIFA 21 Ultimate Team [

8 maj 2021
119 851 wyświetleń

Nieźli są!
► TU STREAMUJĘ: twitch.tv/plkdamian
► KOD "PLKD" daje 10% ZNIŻKI NA R-GOL: bit.ly/PLKD-RGOL
► FACEBOOK: facebook.com/plkdamian
► INSTAGRAM instagram.com/plkd

Komentarze
  • co

    KubolekKubolek8 dni temu
  • .

    FANATYK1899FANATYK1899Miesiąc temu
  • Dla zasięgu 😉

    Michał D#####Michał D#####Miesiąc temu
  • kto pytał o odcinek?

    KubekkubaKubekkubaMiesiąc temu
  • Nagrywaj fortnite

    GUNCYLGUNCYLMiesiąc temu
  • Ja trafiający Messiego totsa 1h po dodaniu tots la liga

    Kacper nyczkaKacper nyczkaMiesiąc temu
  • 6:13 właśnie się dziwiłem co tam robi Xd

    Minister sprawMinister sprawMiesiąc temu
  • Tez czekacie na kolejny iść którego nie ma o 15

    Jasnyy2010Jasnyy2010Miesiąc temu
    • Odc*

      Jasnyy2010Jasnyy2010Miesiąc temu
  • kiedyy nowy odcinek

    Kuqee _Kuqee _Miesiąc temu
  • JESTES NAJGORSZYM PLvisionREM NA SWIECIE NIE NAWIDZE CIE

    Arek KasprzykArek KasprzykMiesiąc temu
    • czemu

      Michał B.Michał B.Miesiąc temu
    • Nienawidze pisze sie razem jak coś

      Kuba PorwiszKuba PorwiszMiesiąc temu
  • Jaka to kamera

    Jacob -_-Jacob -_-Miesiąc temu
  • Damian to poeta. "Neymar ostry kąt nie strzeli stąd"

    HubertHubertMiesiąc temu
  • '' nie da się uderzyć z woleja z ziemi''- PLKD 2021

    HubertHubertMiesiąc temu
  • Co to jest za kamera?

    Paweł KudrykiewiczPaweł KudrykiewiczMiesiąc temu
  • No PLKD ten gol to my nie widzieliśmy tego wylewu edersona XD

    Kamil sawickiKamil sawickiMiesiąc temu
  • Wie ktoś co to jest za kamera ?

    mostek Sportmostek SportMiesiąc temu
  • Gdy Damian pokazuje rożne to wiadomo że będzie gol

    natanxd178natanxd178Miesiąc temu
  • Pokaz te ustawienia kamery

    SmoczuSmoczuMiesiąc temu
  • Chanbisz nasz kraj flaga Rosyjska

    Dawid PrzybylaDawid PrzybylaMiesiąc temu
  • Ale że kod twórcy w fortnite

    Snajpereq45Snajpereq45Miesiąc temu
  • Plkd najlepszy jest Przez DUŻE P

    COFFEINEKCOFFEINEKMiesiąc temu
  • Fatalna jest ta FIFA... Co Oni zrobili z moją ulubioną grą... Najgorsze co się stanęło FIFIE to te karty z dupy

    Michał MalczykMichał MalczykMiesiąc temu
  • Ten kto był na streamie wie jak się to skończyło

    QrakQrakMiesiąc temu
  • To się klei w jedną całość, PLKD i Alvin grają w Fortnite poza odcinkami XD

    DIMitrDIMitrMiesiąc temu
  • Ale że Damian mówił że hradecky bedzie do końca z tapsobą🤔

    TheKoalaTheKoalaMiesiąc temu
  • damian i jego rymy

    Feliks PodolskiFeliks PodolskiMiesiąc temu
  • neymar ostry kat , nie strzeli stąt

    Feliks PodolskiFeliks PodolskiMiesiąc temu
  • Co to za kamera podczas meczu?

    JockerJockerMiesiąc temu
  • W tytule ma być fajne a nie fajnie xD

    Kuba MaciejowskiKuba MaciejowskiMiesiąc temu
  • ta kamera jest chora !!!!111!1!!1

    KowalKowalMiesiąc temu
  • Jaka to jest kamera bo chyba nie słyszałem albo nawet nie mówiłeś?

    MICHUMICHUMiesiąc temu
  • De jong tots poszedł za 1.5m, szkoda ze na premier league nic nie siadło ale to i tak ekstra traf

    kulagerss_kulagerss_Miesiąc temu
  • Dawaj draft

    Jordan with 3złJordan with 3złMiesiąc temu
  • Halo? Ronaldo z 9?? Haha wyglada jak Lewandowski

    VireNVireNMiesiąc temu
  • skąd masz te ramki na koszulki ?

    SebaSebaMiesiąc temu
  • 4:39 G2 czy E1?

    Sebastian DoszSebastian DoszMiesiąc temu
  • Jaka to kamera?

    Lysy TyLysy TyMiesiąc temu
  • Wejs usun tą grę lubię cię ale usuń fortnita bo to gówno

    hubi pozdrohubi pozdroMiesiąc temu
  • Ja trafiłem suarez 95

    Borys GrzybekBorys GrzybekMiesiąc temu
  • Kupiona emotka z kodem XPLKDX w Fortnite😎

    TraudyTraudyMiesiąc temu
  • Graj na tej kamerze bo ci idzie dużo lepiej niż na tej standardowej

    Jacek IJacek IMiesiąc temu
  • Rosyjskie tifo?

    lenczek91lenczek91Miesiąc temu
  • Damian będzie Fekir?

    Maxziro Master4Maxziro Master4Miesiąc temu
  • Co to za kamera ?

    Bl4nteXBl4nteXMiesiąc temu
  • Dawaj serie Damian brawl stars albo Damian w kuchnia albo jakąś inną grę np FIFA mobile

    Beata GarbaczBeata GarbaczMiesiąc temu
  • Te policzki Damianka

    Pan JayPan JayMiesiąc temu
  • KOD W FORTNITE NA FIFA POINTSY A MÓWISZ ŻE NA TĄ GRE JUŻ ANI GROSZA NIE WYDASZ

    jazijaziMiesiąc temu
  • Damian zrób lodiego i wpusc Neymara

    Anna BanaszakAnna BanaszakMiesiąc temu
  • zrób rodrygo

    B GB GMiesiąc temu
  • Jaka to kamera

    Hubert ChmaraHubert ChmaraMiesiąc temu
  • Ah te nagrywarki 🙂

    Bartek górnowskiBartek górnowskiMiesiąc temu
  • Nowa kamera nowy damian

    Sebix gamesSebix gamesMiesiąc temu
  • Na jakiej kamerze grał Damian?

    Paweł DługoszPaweł DługoszMiesiąc temu
    • Współpraca

      rolnikomaniarolnikomaniaMiesiąc temu
  • Nie wiem dlaczego tak miałem ale jak spojrzałem na totsy z la ligi to moją pierwszą myślą było gdzie jest Ronaldo

    kuba kuszmiderkuba kuszmiderMiesiąc temu
  • Pamiętajcie o kodzie XplkdX w sklepie fortnite :)

    Kacper KacperKacper KacperMiesiąc temu
  • co za czasy neymar zwykły na ławie

    MEMSMEMSMiesiąc temu
  • Plkd zagraj w fut 24h

    Bartosz MianowskiBartosz MianowskiMiesiąc temu
    • Xflashx to zrobił

      Tobik BobikTobik BobikMiesiąc temu
  • Jako kibic Realu napalałem się na kartę marcelo ale jak zobaczyłem cenę ahhh... Ale rodrygo gra się świetnie na N

    pan anonimowypan anonimowyMiesiąc temu
  • Cześć Damian , napiszesz mi twoje ustawienie nowe kamery ? Tez bym chciał zmienić na jakąś nową , pozdrawiam.

    walter whitewalter whiteMiesiąc temu
  • Damian, jak ta kamera się nazywa ?

    WĘGRUSWĘGRUSMiesiąc temu
  • Czemu opluł isaka ?😕

    Kuba StyrnolKuba StyrnolMiesiąc temu
  • Wpisze twój kod twórcy jeśli zobaczę odcinek z fortnitea

    The_Dajman04The_Dajman04Miesiąc temu
  • Fajnie że masz ten kod w fortnite, właśnie go wpisałem 😊😊

    Karol KozłowskiKarol KozłowskiMiesiąc temu
  • Skąd neymar

    Dariusz LechDariusz LechMiesiąc temu
  • Kto się spodziewał takiego tytułu?

    TX_AleksTX_AleksMiesiąc temu
  • koniec fify tuz tuz a PLKD odkrywa jedyna nadajaca sie kamere ^^ muahahahha

    dejwisdejwisMiesiąc temu
  • jaki masz nick w fortnite

    Damian HDDamian HDMiesiąc temu
  • masz kod do ft? po kiego grzyba

    Filip WęsierskiFilip WęsierskiMiesiąc temu
  • kiedy fortnite

    Hubert MakowskiHubert MakowskiMiesiąc temu
  • U mnie alba wpadł

    Dominika KrolikowskaDominika KrolikowskaMiesiąc temu
  • nowe fajnie niebieskie karty

    Buzkaa SMZBuzkaa SMZMiesiąc temu
  • O co chodzi z tą ruską flagą?

    Jan KowalskiJan KowalskiMiesiąc temu
  • Rozwaliłem na bracie konsole bo nic w paczkach nie trafiłem, dzięki EA

    Burritos PLBurritos PLMiesiąc temu
  • zalóż dc dla widzów

    KondirKondirMiesiąc temu
  • czy tylko ja zauważyłem literówke w tytule? Powinno być "Fajne", a nie "Fajnie"

    Wonsior厶Wonsior厶Miesiąc temu
  • Co to za kod w fortnite xPLKDx xdddd

    DUO kolegówDUO kolegówMiesiąc temu
  • Ktoś wie jaką kamerę ma PLKD w 1 meczu ?

    Damian RosłonDamian RosłonMiesiąc temu
  • 0:25 juz wpisuje kod :D

    Zbyszko z BogdańcaZbyszko z BogdańcaMiesiąc temu
  • Dla mnie powód na ten 30 poziom to herrera idealny do składu psg 🥰

    Anna WeltrowskaAnna WeltrowskaMiesiąc temu
  • Ale że w fortnite Kod:xPLKDx

    BananowyBananowyMiesiąc temu
  • Zamień dalglisha z sanchesem

    wierszwierszMiesiąc temu
  • Fajnie nie używamy w języku polskim

    Gabriel BogusławskiGabriel BogusławskiMiesiąc temu
  • Mam nadzieję, że nie kupisz Varana.

    erkerkMiesiąc temu
    • Twój stary gra varanem i mendym

      KosunkoKosunkoMiesiąc temu
  • XD według mnie drużyna TOTS z LaLigi jest lepsza niż drużyna TOTS Premier league

    SzymixSzymixMiesiąc temu
  • 0:24 Ale że Damian zna się bardziej na fortnite niż airnest?!

    Pat ProGamerPat ProGamerMiesiąc temu
  • Aha tytuł fajny

    Anonim AnonimAnonim AnonimMiesiąc temu
  • jaka to kamera?

    PanBananPanBananMiesiąc temu
  • Na xboxie neymar kosztuje 140k

    nemo12wnemo12wMiesiąc temu
  • Co to za kamera?

    Mateusz PorzyckiMateusz PorzyckiMiesiąc temu
  • MaM lUcAsA tOtS bOtY z PaCzKi 75+

    Korneliusz LewKorneliusz LewMiesiąc temu
  • jaka to kamera?

    krul albaniikrul albaniiMiesiąc temu
  • Tytuł w czwartek: Trafiłem Messiego TOTS

    Nerriorson FNNerriorson FNMiesiąc temu
  • Damianku, można wiedzieć co to za kamera?

    mądryczłowiek 123mądryczłowiek 123Miesiąc temu
  • pov: znow nie wiesz gdzie tym razem znajdzie sie Damian wiec szykujesz sie na wszystko

    FifipanytFifipanytMiesiąc temu
  • Dalej się łudzisz ze elitę wbijesz z takimi błędami w defensywie?

    MrBykuuMrBykuuMiesiąc temu
  • jakie ustawienie kamery wtf jak

    KastianKastianMiesiąc temu
  • A dodasz w fortnite Nick Adaskrupa11

    Adam KrupaAdam KrupaMiesiąc temu
  • Karta Llorente to chyba największa kradzież w historii futa

    PoProstuJa #PoProstuJa #Miesiąc temu
  • będziesz robił izaka?

    Bartosz ŁysakowskiBartosz ŁysakowskiMiesiąc temu
  • Co to za kamerą

    Szy_meq 06Szy_meq 06Miesiąc temu
PLvision