Hodak/2K - C.R.E.A.M. (feat. Paluch)

6 kwi 2021
344 927 wyświetleń

moodytapes.pl​
defjampl.lnk.to/hodak2kcream
Director/Producer: Hien Dinh Ngoc
Director of Photography: Hien Dinh Ngoc, Max Gronowski
Art Director: Max Gronowski
Editor: Krystian Łupiński
Assistant Editor: Grzesiek Kąpiński
Associate Producer: Magdalena Zięba Morales
Drone Operator: Magdalena Zięba Morales
Production Manager: Piotr Zajączkowski
Project Manager: Filip Chmielewski / Def Jam Recordings Poland
1st Assistant Camera: Oliwia Seretny
Colourist: Piotr Putko
Stylist: Marta Morzy
Concept: Max Gronowski, Hien Dinh Ngoc
Scenography: Eleonora Roginska
Cover Photography: Max Gronowski
Special thanks to: BOR, Palto, Michał Wróbel, Street Supply.
contact: hodak.management@gmail.com

Komentarze
  • Zamów pre-order albumu "Moody Tapes, Volume One" - na stronie: defjam.pl/hodak-2k 🎭📼

    HodakHodak4 dni temu
    • @Jacek Łuszczki ale się starasz o promo

      Mateusz3k-_-Mateusz3k-_-3 dni temu
    • Odnajdujących się w spokojnych dźwiękach zachęcam do zajrzenia do mnie.......

      Jacek ŁuszczkiJacek Łuszczki3 dni temu
    • Poszło zamówienie MOODY TAPES, VOLUME ONE + ZAPACH ZIMY I PAPIEROSÓW Dumnie staną do szeregu w kolekcji. Wielkie Pozdrówki , róbcie swoje Panowie z fartem ✌️ "Nigdy nie będziemy już biedni" !

      MΔZ *Na Tym Świata Płótnie*MΔZ *Na Tym Świata Płótnie*3 dni temu
  • Paluch zjada każdy feat.

    Igor KaIgor Ka2 godzin temu
  • Pieniądz rządzi światem Przemoc rządzi światem Babcia rządzi światem

    Mati GotyMati Goty3 godzin temu
  • Hodak i 2k rozpierdolą scene w tym roku

    Bolia FopsBolia Fops4 godzin temu
  • Ty Bedziesz wielki w trapie, Powodzonka mordo

    Adrian BrajerAdrian Brajer12 godzin temu
  • Jesteśmy od początku współczuję komuś kto wróci za 2 lata

    beedsj roiuebeedsj roiue12 godzin temu
    • Palucha wersy zawsze trafiają grubo 😎

      Bolia FopsBolia Fops4 godzin temu
  • Podobaja mi się Palucha zęby

    Krystian JaroszKrystian Jarosz14 godzin temu
  • To jest dobre

    Misiek 99Misiek 9915 godzin temu
    • Nigdy nie będziesz jak wu teng 😂😂😂

      beedsj roiuebeedsj roiue12 godzin temu
  • To się chyba feat z Paluchem nie zwróci.

    TALGYTALGY15 godzin temu
  • czekam na koncerty grubę 🔥🔥🔥

    FIjøønFIjøøn16 godzin temu
  • Powiem szczerze ze mało kto zaskakuje mnie z mlodej sceny ale ten kawałek siadł jak cygan na zasiłek :) dobrze ze odsluchałem go w sobote bo panowie pozamiatali ze juz chaty nie trzeba sprzątać, ogromny Props

    Sebastian ZawadzkiSebastian Zawadzki16 godzin temu
  • promujemy dzika 16

    nathaniashkonathaniashko17 godzin temu
  • Paluch do wyjebania a Hodak to marka

    Old FoxOld Fox18 godzin temu
  • "mama weź zobacz zrobię koncerty grube, biorę za pewnik muze" 🔥

    miloszekTVmiloszekTV18 godzin temu
  • Elegancko Hodak

    mazimaz2o mazimaz2omazimaz2o mazimaz2o19 godzin temu
  • Kurwa co to za auto?

    Karol FermentKarol Ferment19 godzin temu
  • S3biiS3bii19 godzin temu
  • Młody H gnojek ale ma formę, OGIEŃ

    कर्ल होकर्ल हो20 godzin temu
  • bez szału a w końcu paluch na feat

    Chk Na BitachChk Na Bitach20 godzin temu
    • @lol lol paluch jak dla mnie bardzo dobry raper świetne teksty ale jak to mój młodszy brat stwierdził że przestaje słuchać go bo ta ostatnia płyta już komercyjna mocno czyli kasa zwyciężyła jednak a szkoda

      Chk Na BitachChk Na Bitach18 godzin temu
    • paluch blee

      lol lollol lol18 godzin temu
  • Hodak na czasie

    SzymelaKSzymelaK21 godzinę temu
  • Palucha wersy zawsze trafiają grubo 😎

    mijuo rouimijuo roui22 godzin temu
  • Co ten ziomek odpierdala...to głowa mała.

    PlayerHD3000PlayerHD300022 godzin temu
  • Nigdy nie będziesz jak wu teng 😂😂😂

    beti etibeti eti23 godzin temu
    • Hahah jak on wygląda każdy jara sie rapem chociaż wygląda jak ministrant

      beti etibeti eti18 godzin temu
    • bd lepszy

      lol lollol lol18 godzin temu
    • Mata x Alberto xd

      mijuo rouimijuo roui22 godzin temu
  • Nie umiesz nic swojego wy myśleć?

    beti etibeti eti23 godzin temu
  • Siedzisz na chacie nie w klubie bo... kluby są zamknięte

    WindsurfVids 1WindsurfVids 1Dzień temu
  • Ciekawie się paluch wjebał, zaskoczyłem się pozytywnie ❤️

    ŻmudzikŻmudzikDzień temu
  • 20 lat temu mielismy z takich chlopcow beke, dzis tacy sa bandziorami xD

    Wujek Z wannyWujek Z wannyDzień temu
  • Kurczee Paluch, ale się wpasowałeś, progresik

    Pretty SavagePretty SavageDzień temu
  • Ale paluch się wkleił w bit

    Krzysztow OlesiukKrzysztow OlesiukDzień temu
  • Paluch kocur

    kiedyś nie miałem teraz mamkiedyś nie miałem teraz mamDzień temu
  • Po raz kolejny kolega pokazał klase szacunek

    foopyu noouifoopyu noouiDzień temu
  • Czekam tylko na wiecej, za to co robi chlop to wielki szacunek

    Dominik SobanskiDominik SobanskiDzień temu
  • Jesteśmy od początku współczuję komuś kto wróci za 2 lata

    Dimon tak byłoDimon tak byłoDzień temu
    • Idę za Tobą w dym!

      foopyu noouifoopyu noouiDzień temu
  • To jest to czego szukalem długi czas 💪

    Dominik SobanskiDominik SobanskiDzień temu
  • Jakos nie moglem sie przekonac ale kurwa to koty sa jednak

    EjsiEjsiDzień temu
  • Wziął sobie jako duet Palucha i myśli że zaraz będzie wyświetleń 10 mln Ha ha weź się chlopaku schowaj !!!

    Max RMax RDzień temu
    • no paluch słabo nawinął , nie bedzie 10 mln.

      lol lollol lol18 godzin temu
  • top

    ZakuZakuDzień temu
  • Mata x Alberto xd

    Rzabka MaciejRzabka MaciejDzień temu
  • Fuck yeah man, dope tune 🔥

    Little Grey ManLittle Grey ManDzień temu
  • Zajebiste młody!!

    Kajetan RykowskiKajetan RykowskiDzień temu
  • ta płyta zje.

    GontarGontarDzień temu
  • Co to za fura?

    wrymachekspertwrymachekspertDzień temu
  • Ale kurwa ogień!

    Patryk OzimekPatryk OzimekDzień temu
  • ale rozjebałeś szacun

    tir tirtir tirDzień temu
  • Hodaczku kotek muzyczny artystyczny jesteś ciary kurwaaa new dawaj albumik podwórkowy rap lekko ameryczki lekko gangsta rap kozaaak

    ManyManyDzień temu
  • Gdyby tu nie było Palucha to bym nigdy tego nie włączył a i tak tylko jego zwrotkę przesłuchałem

    BacaBacaDzień temu
    • Paluch zjebał tą nutę imo

      lol lollol lol18 godzin temu
    • Ma piosenka powinna mieć tytuł „nigdy nie będziemy już biedni”

      Soinas DoyiSoinas DoyiDzień temu
  • Idę za Tobą w dym!

    Zosia LemZosia LemDzień temu
    • 3 dzień słucham a na refrenie i tak ciary :D

      Soinas DoyiSoinas DoyiDzień temu
  • We...a.... cudnieeee!

    Zosia LemZosia LemDzień temu
  • Nie no, Hodak zajebiście 🔥🔥🔥 czekam na następne nuty

    Siwy_Siwy_Dzień temu
  • Ogolnie props, ale wstyd za palto na klipie

    Kamil JorgeKamil JorgeDzień temu
  • SPORTOWA POLSKA 🐗

    bright black2bright black2Dzień temu
  • Nawet Paluchowi włosy stanęły po tym traczku

    Filip OstrowskiFilip OstrowskiDzień temu
  • A tego co z przedszkola wzięli?? Czy to znowu rekordowy dzień?? 🙄😷🤧

    Marcin MarMarcin MarDzień temu
    • @lol lol co co się stanęło... 😷🤧🙄

      Marcin MarMarcin Mar17 godzin temu
    • paluszek chciał kaskę to się wpieedolił

      lol lollol lol18 godzin temu
  • za duży potencjał, za małe wyświetlenia

    tlen zadroznytlen zadroznyDzień temu
  • A więc tak się robi hajs na chłopakach przed mutacją 🤣🤣🤣 Baluch 😁

    Piotr StowskiPiotr Stowski2 dni temu
  • czuć mate

    InerIner2 dni temu
  • o

    DawiDDawiD2 dni temu
  • za nawiązanie do wutang szanuje

    Ktoś Na PewnoKtoś Na Pewno2 dni temu
  • Cash rules everything C.R.E.A.M. get the money dolla dolla bill y'all

    Ktoś Na PewnoKtoś Na Pewno2 dni temu
  • Świetny numer

    davidowski27davidowski272 dni temu
  • 3 dzień słucham a na refrenie i tak ciary :D

    jestemhansujestemhansu2 dni temu
  • Ma piosenka powinna mieć tytuł „nigdy nie będziemy już biedni”

    alos 532alos 5322 dni temu
  • za ten zajebisty angielski i fllow właśnie go podziwiam

    vinasu maajvinasu maaj2 dni temu
  • Topka kurwa. HODAK NIE SPIERDOL TEGO

    Kuba 99 ツKuba 99 ツ2 dni temu
  • Sztos...

    Peter DabrowPeter Dabrow2 dni temu
    • Chłopie, ty to masz przepotężny talent do muzy 👑

      vinasu maajvinasu maaj2 dni temu
  • Hodak do BORu? xD

    GeodetixGeodetix2 dni temu
  • To o czymś świadczy, że Paluch na feacie, a ludzie najmocniej propsują Hodak'a - chłopak ma przed sobą, zajebistą drogę!

    DwahaDwaha2 dni temu
  • Dwuminutowe kawaaaalki łujee

    golden armorgolden armor2 dni temu
  • ten chłopak będzie legendą

    sxwkvsxwkv2 dni temu
  • Jest mi tak wstyd że słyszałem o Hodaku od roku a dopiero po Oh No! kibicuje tak mocno. A pisze ten komentarz żeby wrócić za rok i śmiało powiedzieć że byłem przed mainstreamem!

    Mariusz DąbrowskiMariusz Dąbrowski2 dni temu
  • Bez pseudo szefa rapu było by kozackie

    Pizduś PlastuśPizduś Plastuś2 dni temu
  • Tylko WK DZIK skurwysyny

    Kacper ZiolkowskiKacper Ziolkowski2 dni temu
  • K R E M

    hghg2 dni temu
  • Jezu ile to czasu już minęło od 2 AM freestyle a ja dalej się jaram każdym trackiem

    dueeh nyyudueeh nyyu2 dni temu
  • Słucham od Oh wow i nadal zjebiste

    spiesespiese2 dni temu
  • flow hodaka>>>>>>>>>polski poziom rapu w tym momencie

    bettergate.bettergate.2 dni temu
    • paluch po prostu na tle tak dojebanej zwroty hodaka za mało się tu postarał

      bettergate.bettergate.Dzień temu
    • Bez Palucha było by o wiele lepiej

      dueeh nyyudueeh nyyu2 dni temu
  • Super mocny track!

    Rap_Babcia_LalaRap_Babcia_Lala2 dni temu
  • dobre dobre

    X3R0XX3R0X2 dni temu
  • cichy brat maty?

    Sebastian LesSebastian Les2 dni temu
  • no teraz to szacun, bengery przykuły uwagę teraz pora na treść

    QbiQbi2 dni temu
  • Chłopie, ty to masz przepotężny talent do muzy 👑

    KlaudiaKlaudia2 dni temu
  • No koncertów grubych to chłopak możesz już nigdy nie zrobić jak czegoś z tą patologiczną plandemią nie zrobimy.

    picksensdpicksensd2 dni temu
  • ten kawałek jest za krótki, na loopie całą przerwę i drugą połowę meczu Arsenalu ze Spartą... i mam gdzieś, że tam nie będzie dogrywki. Loop na loopie :D

    Piotr JaniakPiotr Janiak2 dni temu
  • wszystko ok ale co tu robi paluch XDDD

    DhaNBeatsDhaNBeats2 dni temu
  • Mordo Kluczbork Pozdrawia duma rozpiera!

    Bartosz GreśBartosz Greś2 dni temu
  • Kolejny typ co to scenę rozpierdoli Ilu juz takich było I gdzie oni sa teraz No wlasnie

    Panoramix81Panoramix812 dni temu
  • Ciekawe co na to paluch

    Arkadiusz MagieraArkadiusz Magiera2 dni temu
  • najlepsza zwrota Palucha od ''wokół mnie'' z Guralem elo!

    RapsztykRapsztyk2 dni temu
  • serio.. ten Hodak to takie miękkie. zero jebnięcia. może się nie znam ale dla mnie takie bezpłciowe

    Michał DudekMichał Dudek2 dni temu
  • Bez Palucha było by o wiele lepiej

    TiFixx GSTiFixx GS2 dni temu
  • tego sie nie spodziewal nikt

    O Marko BoskaO Marko Boska2 dni temu
  • (Cash Rules Everything Around Me C.R.E.A.M. get...) Yeah, check this ol fly shit out Word up (Cash Rules Everything Around Me) Take you on a natural joint (C.R.E.A.M. get the money) Here we here we go (dolla dolla bill y'all) Check this shit, yo!

    salute222salute2222 dni temu
  • Łu Tank

    f.c.u.k o.u.yf.c.u.k o.u.y2 dni temu
  • Sztos💪🏻💥🤯

    Marcin NajmanMarcin Najman2 dni temu
  • Potężna nutka. Hodak to przyszłość polskiej sceny

    ZUCZEKZUCZEK2 dni temu
  • taki młody, a taki rozpierdol

    ArkadjuszoArkadjuszo2 dni temu
  • Dla zasięgu 🙂

    Lucy KowalskaLucy Kowalska2 dni temu
  • Paluch nie zwalnia tempa .I wpierdala wszystkich przy tym .

    Przemyslaw SpałaPrzemyslaw Spała2 dni temu
  • Paluch na ławe

    AutystaAutysta2 dni temu
  • kopia maty wiec nic nowego i fajnego niestety ta sama nawijka i styl

    ZyziekZyziek2 dni temu
PLvision