馃敟 SMOKI PLANUJ膭 NAS PORWA膯! | HUMAN FALL FLAT

8 maj 2021
120 508 wy艣wietle艅

馃敂 POM脫呕 MI DOBI膯 1.300.000 SUBSKRYPCJI!
馃 SUBSKRYBUJ: bit.ly/GilathissSUB

馃敟 GRA艁EM Z
@Marasek
@Hadesiak

馃敟 DO艁膭CZ DO WSPIERAJ膭CYCH:
馃 plvision.info...

馃敂 WBIJAJ DO MNIE NA DISCORDA!
馃 discord.gg/uPjb2NR

馃敟 MOJE KOSZULKI!
馃 gilathiss.teetres.com/

馃槏 OBSERWUJ MNIE!
馃 Instagram - instagram.com/gilathiss
馃 Facebook - facebook.com/Gilathiss

馃敟 Link do gry:


馃敟 MAIL BIZNESOWY/BUSINESS MAIL!
馃 gilathiss.biznes@gmail.com

馃敟 MUZYKA Z OUTRO: www.youtube.com/watch?v=e5MTa...

*Wszelkie materia艂y zaprezentowane w materiale wideo nie s膮 stworzone w calach o艣mieszenia, szkalowania, czy propagowania nienawi艣ci. S膮 to jedynie materia艂y powsta艂e w celach humorystycznych*

Komentarze
  • Dawno nie by艂o, wi臋c jest. Chcecie wi臋cej?

    GilathissNewGilathissNewMiesi膮c temu
    • chcemy wi臋cej najlepsza gra :)

      Szymson_1Szymson_118 dni temu
    • Tak!!!!!!!

      Ultra AMVUltra AMV19 dni temu
    • Wzros艂a!ma!z

      Anna KanozaAnna Kanoza23 dni temu
    • Xd pierwszy napisalem

      KoalA GameRKoalA GameR29 dni temu
    • @siviel naucz si臋 pisa膰

      bogaty arbuzikbogaty arbuzik29 dni temu
  • Tak chcemy wi臋cej

    Hanna StarczewskaHanna Starczewska12 dni temu
  • Pop艂aka艂am si臋 ze 艣miechu 馃ぃ馃槀馃ぃ

    Hanna StarczewskaHanna Starczewska12 dni temu
  • confin dance ale martwy meme

    German ForceGerman Force13 dni temu
  • NIE HEJTOWC SMOKUW WRYYYYY

    FOX_lord plFOX_lord pl15 dni temu
  • Jestem fanem glatisa

    Zygzak McQueenZygzak McQueen21 dzie艅 temu
  • 4:54 mi si臋 wydaje tutaj 偶e Gilathissowi ci艣nienie podskoczy艂o...

    Daniel LewandowskiDaniel Lewandowski22 dni temu
    • i 11:32 Bartkowi ci艣nienie i nerwy do g贸ry po-le-cia-艂ooooooooo

      Daniel LewandowskiDaniel Lewandowski22 dni temu
  • 6:17 Dzikie densy Maraska

    鈼嘖ay鈼鈼嘖ay鈼24 dni temu
  • Skond wzio艂 si臋 Dipper Pinse w tej grze (on jest z Gravity fall)

    %{Avalon _ powiem}%%{Avalon _ powiem}%28 dni temu
  • A z robloxem bo chce si臋 dowiedzie

    Maksu GameMaksu Game28 dni temu
  • hcemy wie

    Mateusz Pu艂aneckiMateusz Pu艂anecki29 dni temu
  • 6:17 gibu- gibu

    NatkaNatkaMiesi膮c temu
  • Nare偶cie nowy odcinek z human fal flat

    Marta RatajMarta RatajMiesi膮c temu
  • Ja jestem speedrunerem

    l ALANl ALANMiesi膮c temu
  • Co human fall flat ma wspulnego z minecraftem? Ja nie wiem ale chyba PLvision wie

    S.K.K.SS.K.K.SMiesi膮c temu
  • 9:32 Komputer mi si臋 zepsu艂 kiedy us艂ysza艂 ten d藕wi臋k XD

    jakub Kosurjakub KosurMiesi膮c temu
  • jaki gas to by艂o deja vu

    Jakub Str贸偶Jakub Str贸偶Miesi膮c temu
  • 7:45 jaka ma艂pa xD

    Kamil LotarKamil LotarMiesi膮c temu
  • Normalnie "Skyladers Academy" XD (Film na Netfixie)

    jakub Kosurjakub KosurMiesi膮c temu
  • Czy kto艣 powiedzia艂by mi jak si臋 nazywa ta mapa?

    only Mi臋taonly Mi臋taMiesi膮c temu
  • Smok

    Chris Afton GamingChris Afton GamingMiesi膮c temu
  • Tak wi臋cej gdy nagrywa艂e艣 tak z 1r lub 2 lata wszystkie ogl膮da艂am i bardzo fajna wiecej:)

    MaciejoS -_-MaciejoS -_-Miesi膮c temu
  • 6:15 bartek musisz go wciagnac przecierz :Bartek jak ja i bawi sie rekoma

    Olek StaszakOlek StaszakMiesi膮c temu
  • hahahaha XD

    Joanna GoralJoanna GoralMiesi膮c temu
  • to nie minecraft

    Joanna GoralJoanna GoralMiesi膮c temu
  • Tabaluga kolejne dziecko no nie dopiero moja siostra xd lol

    Maksymilian Miko艂ajczykMaksymilian Miko艂ajczykMiesi膮c temu
  • A powrucisz do nagrywania gier na internecie takich jak whack you boss?

    Luke MacTavishLuke MacTavishMiesi膮c temu
  • O minecraft w human fall flat

    kacper Drozdzalkacper DrozdzalMiesi膮c temu
  • Nagraj gang beasts

    DragonGamerDragonGamerMiesi膮c temu
  • to jest profesjonalne spr贸buj si臋 nie za艣mia膰 XD

    Lala789Lala789Miesi膮c temu
  • nagrasz kiedy艣 fnafa?

    PlushtrapPlushtrapMiesi膮c temu
  • Wole among us

    C4TBOORKC4TBOORKMiesi膮c temu
  • Jak si臋 nazywa ta mapa w workshopie na steam ?

    Dawid Kaszy艅skiDawid Kaszy艅skiMiesi膮c temu
  • Human Fall flat jest a arka dalej nie ma :((

    Krycha to jaKrycha to jaMiesi膮c temu
  • kiedy znowu paint the town red?

    JestemMatiiiXDJestemMatiiiXDMiesi膮c temu
  • kiedy scrap

    Uzytkownik69Uzytkownik69Miesi膮c temu
  • 6:18 Maras Galareta.

    SpyroSpyroMiesi膮c temu
  • Zagraj w manicraft dungeons

    OKTAWIAN MichalakOKTAWIAN MichalakMiesi膮c temu
  • Glatis dawaj jelibreak

    Ba艂wan 123Ba艂wan 123Miesi膮c temu
  • Ale 偶e HFF

    YooKyPLYooKyPLMiesi膮c temu
  • pograj w scp secrat labolatory garry's mod

    Micha艂 Pomara艅skiMicha艂 Pomara艅skiMiesi膮c temu
  • chcemy wiencej XD

    Tomasz ZabelTomasz ZabelMiesi膮c temu
  • kiedy bedzie mr.perper czy co to tam

    kams skams sMiesi膮c temu
  • Kiedy sea of thives

    Espa帽aballEspa帽aballMiesi膮c temu
  • Nagraj jurassic world evolution pls tam s膮 dino a ty lubisz dino

    Mi艂osz DMi艂osz DMiesi膮c temu
  • Zostaw mnie padalcu XD馃ぃ

    marek gondorekmarek gondorekMiesi膮c temu
  • Kiedy sudnautica

    Hieronim WojnickiHieronim WojnickiMiesi膮c temu
  • Jest wreszcie si臋 doczeka艂am 馃槏ile ja na to czeka艂am mam nadziej臋 偶e b臋dzie wi臋cej filmik贸w z human Fall flat

    kinga jerzakkinga jerzakMiesi膮c temu
  • Powru膰 z arkirm plssssss

    KrzysiekKrzysiekMiesi膮c temu
  • Tak jest ta seria wraca

    Tomeq 500Tomeq 500Miesi膮c temu
  • Granny simulator prosz臋

    Micha艂 Ocha艂Micha艂 Ocha艂Miesi膮c temu
  • mog臋 ci臋 doda膰 do znaj na discordzie? pls :(

    laxi4ytpl lordowylaxi4ytpl lordowyMiesi膮c temu
  • Ten spider dance z undertale w tle xd

    Marcin PalczakMarcin PalczakMiesi膮c temu
  • Dali ci 30gilathis

    AsasinAsasinMiesi膮c temu
    • Albo krustian

      AsasinAsasinMiesi膮c temu
  • ale padaka xd napisa艂bym wcze艣niej ale na tym 艣l膮sku to jest z dupy internet

    Myster KMyster KMiesi膮c temu
  • Kiedy mr.prepper

    Jakub KowalJakub KowalMiesi膮c temu
  • E a coaie stanie jak pod艂oczysz czerwony do niebieskim do jednego akumulatora?

    Wiktor KozakWiktor KozakMiesi膮c temu
  • nagrasz gartic phone?

    Hela MHela MMiesi膮c temu
  • B臋dziesz jeszcze nagrywa艂 CS:GO

    Oskar PiackusOskar PiackusMiesi膮c temu
  • kiedy odc z Streamer life simulator?? xd

    taki jeden MIKI -_-taki jeden MIKI -_-Miesi膮c temu
  • Nie podoba mi si臋 jak przeklinacie

    trojaczki polskatrojaczki polskaMiesi膮c temu
  • Dawaj powr贸t do blawr stars

    Filip GorczycaFilip GorczycaMiesi膮c temu
  • Dawaj powr贸t do blawr stars

    Filip GorczycaFilip GorczycaMiesi膮c temu
  • Gilathis wr贸膰 do witch it bo jest nowa umiej臋tno艣膰 na wied藕mie i nowe mapy!!!!!!!! Pls

    trojaczki polskatrojaczki polskaMiesi膮c temu
  • Piosenka Mafet

    underverse ink neksiunderverse ink neksiMiesi膮c temu
  • B臋d膮 jeszcze odcinki z bloxburg?

    Mariusz 呕o艂nikMariusz 呕o艂nikMiesi膮c temu
  • Gilathis nagraj odcinek z Fortnite

    BrunoBrunoMiesi膮c temu
  • Na g贸rze r贸偶e Na dole pi臋ty Kto pisze pierwszy jest pie*dolnienty

    AdrianAdrianMiesi膮c temu
  • Te gfdd

    Wikary MWikary MMiesi膮c temu
  • NAGRAJ SERIE Z ARK SURVIVAL PROSZEEEEEEEE

    Oskar B艂aszczykOskar B艂aszczykMiesi膮c temu
  • Pomys艂 na odcinek:zagrajcie w gartic phone gra polega na rysowaniu ale musicie opisa膰 dan膮 sytuacj臋 co widzicie. Ale jak rysujecie nie m贸wicie swojego has艂a do na rysowania.

    ~鈥atGirl鈭氣~鈥atGirl鈭氣Miesi膮c temu
  • Gilathiss JESTE艢 ZAJEBISTY, ale nie nagrywaj z puzonem, bo ogl膮dam na s艂uchawkach i mnie uszy bol膮!!!

    Dominik LIpkowskiDominik LIpkowskiMiesi膮c temu
  • fajny film

    _The_ROCKY__The_ROCKY_Miesi膮c temu
  • Ej nagraj astronera bo by艂a aktualizacja serio

    Ula PlaUla PlaMiesi膮c temu
  • ci膮gle my艣le 偶e maras to puzon bo brunet

    Agnieszka OlszewskaAgnieszka OlszewskaMiesi膮c temu
  • Zostawi艂am 艂apk臋 :)

    Oriana MazurOriana MazurMiesi膮c temu
  • Fajny filmik wi臋cej odcink贸w z Human Fall Flat

    Jan MadejJan MadejMiesi膮c temu
  • Takkkk nareszcie nagraj wi臋cej odcink贸w

    Micha艂 Go艂daMicha艂 Go艂daMiesi膮c temu
  • Co z kana艂em klathiss

    Kamila StochajKamila StochajMiesi膮c temu
  • Tak Chcemy wi臋cej

    Dominik WieliczkoDominik WieliczkoMiesi膮c temu
  • Marzy艂am, 偶eby pojawi艂o si臋 Human fall flat ja codziennie ogl膮dam stare filmik z tego ja np. By艂y sanki i je trzyma艂e艣 to by艂o mego 艣mieszne Edit: Nie mog艂am wczoraj ogl膮da膰 bo mi telefon si臋 zawiesi艂.

    4nella4nellaMiesi膮c temu
  • ja ci臋 ogl膮dam od kilku lat

    Kacper RudnickiKacper RudnickiMiesi膮c temu
  • nagraj arka genesis

    Ma艂gorzata GaworMa艂gorzata GaworMiesi膮c temu
  • JAK mo偶na mie膰 te mapy

    gamer99_czapkagamer99_czapkaMiesi膮c temu
  • Mo偶e wr贸cisz do slime rancher

    Kr贸l Piese艂Kr贸l Piese艂Miesi膮c temu
  • Pami臋tasz jak to z hadesem nagrywa艂o si臋 jako dwie legendy

    SlimowskiSlimowskiMiesi膮c temu
  • 7:46 odpalila si臋 ma艂pa xdd

    Dominik AdameczekDominik AdameczekMiesi膮c temu
  • Bedzi jeszcze kiedy艣 ark ????

    PabloPabloMiesi膮c temu
  • BO呕EEEEEEEE czeka艂am na to

    WerciaWerciaMiesi膮c temu
  • czeka艂am na ten odcinek aaaaaaaaaaaaaaaa

    juliettjuliettMiesi膮c temu
  • Tak

    wojtaaekwojtaaekMiesi膮c temu
  • M贸j kotek zagin膮艂馃槶

    Julita GoszJulita GoszMiesi膮c temu
  • Brakowa艂o mi human fall flat

    Piotr 呕ajkowskiPiotr 呕ajkowskiMiesi膮c temu
  • Human fall flat sie niespodziewa艂em

    leon202909leon202909Miesi膮c temu
  • Prosze nagraj fnafa puzonik tego dogona艂

    J. D.J. D.Miesi膮c temu
  • Ale dawno nie by艂o tego human fall flat

    Polski ZiomalPolski ZiomalMiesi膮c temu
  • To jest chyba z portal knight

    kwadratkwadratMiesi膮c temu
  • tr贸jka pojeba艅c贸w jak ja to uwielbiam

    Kostek KwiatkowskiKostek KwiatkowskiMiesi膮c temu
  • gra przy kt贸rej umieram ze 艣miechu wraca

    GoldenGoldenMiesi膮c temu
    • Ta jasne

      Imad Al HoraniImad Al Horani19 dni temu
  • xd

    MERTIN_NEWMERTIN_NEWMiesi膮c temu
PLvision